четвер, 17 листопада 2016 р.

«Від сесії до сесії живуть студенти весело»


Я люблю тебе, коледже мій, 
Тишу й гомін твоїх коридорів.
Я люблю кабінети твої, 
Та заставки твоїх моніторів.
Тут мій дім, мої друзі і я, 
Тут навчання моєї тривоги.
І з усіх різних шкіл завертають сюди,
Бо до тебе ведуть всі дороги....



17 листопада 2016 р.  у актовій залі Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В.Ю. Шкрібляка відбувся вечір присвячений міжнародному дню студента.
Студентські роки – найщасливіші в житті кожної людини. В них визріває перше кохання, поглиблюється пізнання світу, відбувається становлення особистості та обирається подальший шлях.
Зі студентської лави починається довга й наполеглива дорога пошуків, стверджень і досягнень у науці, мистецтві, культурі. Зі студентства формується українська національна еліта. 
Нам хочеться сподіватися, що в цей день студенти всього світу, об'єднаються і зітруть всі відмінності між кольором шкіри, мовою і традиціями, а на всій нашій неосяжній планеті цього дня святкуватимуть і радітимуть представники однієї національності під назвою «студенти».
В рамках вечора, що вже є традицією нашого закладу, було нагороджено кращих студентів коледжу за їхні досягнення.
Учасники вечора створювали гарний настрій, та дружню атмосферу в залі. До всіх привітань приєднався і гість з Сполучених Штатів Америки, м. Лас-Вегас, Ніколас Нові, який  виконав для глядачів три композиції, одну з яких українською мовою. Глядачі тепло приймали учасників.


Щиру подяку за активну участь
всім учасникам заходу висловлюють
організатори вечора

Марина Задорожна та Галина Воробйова

















Немає коментарів:

Дописати коментар